Poslanec OĽANO kritizuje správanie sa i spôsob vládnutia premiéra.

Poslanec Národnej rady (NR) SR Ján Krošlák kritizuje správanie sa a spôsob vládnutia premiéra Igora Matoviča (obaja OĽANO). Vyčíta mu neuvážené statusy, agresívny spôsob boja aj urážanie ľudí. Medzi poslancami OĽANO sú podľa neho aj takí, ktorí majú na to, aby viedli krajinu lepšie. Dodal, že ho už nebaví obhajovať Matovičove správanie. Dobrý premiér má podľa neho ľudí spájať, a nie rozdeľovať. Pripomína, že túto vládu podporuje a ostáva poslancom koalície a verí, že vláda úspešne dovládne.

Z politického marketingu a ‘freestyle’ premiéra sa stáva diagnóza, ktorá má charakter veľkej alergie väčšiny Slovákov na jeho osobu,“ napísal Krošlák na sociálnej sieti. Premiéra vyzýva, aby sa „pozrel do zrkadla“. Dodal, že čakal rok a popri práci poslanca veril, že premiér dorastie do svojej funkcie. „Argumentom a frázam, že on sa zmení, on dorastie do toho kresla, naučí sa vládnuť, tlak na neho je enormný, poučí sa z vlastných chýb, už prestávam veriť,“ skonštatoval.

Tvrdí, že poslanci OĽANO nie sú „ovce“, väčšina z nich sú múdri a čestní ľudia, preto odmieta, že by patrili do „jedného vreca“. Za poklesom preferencií poslanec nevidí pandémiu, ale správanie sa Matoviča. Hovorí o nezvratnom procese. „Ľudia by ho mali mať radi alebo rešpektovať a v najhoršom prípade s nim nesúhlasiť, ale nie nenávidieť,“ uviedol v súvislosti s vykonávaním funkcie premiéra. Krošlák si myslí, že Matovič by mal namiesto slovíčka „ja“ používať slovo „my“ a jeho najbližší poradcovia a kolegovia by sa nemali báť mu oponovať.

zdroj: TASR

Podobné články

Známy markizák to už nevydržal a Igorovi Matovičovi adresoval DSRNÝ ODKAZ! Igor, toto si prečítaj!