Obchodný reťazec Kaufland Slovenská republika upozorňuje zákazníkov na zvýšený počet podvodných aktivít, pri ktorých dochádza k zneužitiu obchodného mena spoločnosti. Falošné profily na sociálnych sieťach pritom majú vyhlasovať súťaže.
Celý status obchodného reťazca Kaufland Slovenská republika tu:
“V poslednom čase sme opäť na Facebooku a Instagrame zaregistrovali zvýšený počet podvodných aktivít zneužívajúcich obchodné meno spoločnosti Kaufland Slovenská republika. Vyzývame vás na ostražitosť a dávame do povedomia niekoľko tipov, ako rozoznáte pravé účty a súťaže od podvodných:
1) NÁZOV
Naša spoločnosť figuruje na Facebooku výlučne pod účtom Kaufland Slovenská republika a na Instagrame pod účtom @kauflandslovensko. Oba účty majú za názvom modrý symbol s bielou fajkou (ide o tzv. „overené účty”). Modifikácie týchto názvov (doplnené, zmenené diakritické či interpunkčné znamienka a.i.) sú neprípustné.
2) SÚŤAŽE
Súťaže na sociálnych sieťach organizuje naša spoločnosť výlučne na svojich vlastných profiloch Kaufland Slovenská republika (Facebook) a @kauflandslovensko (Instagram), nikdy nie na iných Facebook stránkach a v skupinách, či na iných Instagram účtoch.
3) PRAVIDLÁ SÚŤAŽE
Počas celého trvania súťaže máme priamo v súťažnom príspevku (Facebook) alebo v Bio (Instagram) zverejnený link na úplné znenie pravidiel danej súťaže (využívame linky: kaufland.sk/statut a kaufland.sk/pravidla). 4) VÝHERCOVIA
Po ukončení súťaže na Facebooku vždy zverejňujeme mená výhercov v samostatnom príspevku alebo (v prípade väčšieho počtu výhercov) na linku kaufland.sk/vyhercovia, na ktorý odkazuje samostatný príspevok. Na Instagrame mená výhercov uverejňujeme v story alebo v samostatnom príspevku. 5) KONTAKTNÉ ÚDAJE
Spoločnosť Kaufland NIKDY NEVYŽADUJE OD VÝHERCOV ÚDAJE Z PLATOBNEJ KARTY či iné citlivé údaje. Od výhercov požadujeme výlučne: meno, adresu a telefónne číslo, a to zaslaním na email: facebook@kaufland.sk
6) JAZYK
Naša spoločnosť dbá na korektnú gramatiku a štylistiku. Texty na podvodných účtoch a v súťažiach často nedávajú logický význam, obsahujú nesprávne skloňovanie, pôsobia ako automaticky vytvorené botom či cez prekladač.
7) ZÁKAZNÍCKE CENTRUM
V prípade akýchkoľvek pochybností o pravosti účtu či aktuálne prebiehajúcej súťaže na sociálnych sieťach sa obráťte na naše Zákaznícke centrum na bezplatnej telefónnej linke 0800/15 28 35 alebo cez on-line formulár dostupný na: kaufland.sk/kontakt.”