Poľský obchodný reťazec Biedronka, známy svojimi nízkymi cenami, zvažuje expanziu na Slovensko, čo by mohlo priniesť väčšiu konkurenciu a nižšie ceny pre slovenských zákazníkov.
Spoločnosť už teraz láka množstvo Slovákov, ktorí radi nakupujú v jej predajniach v Poľsku, a jej príchod by mohol zvýšiť konkurenciu na slovenskom trhu.
Arkadiusz Mierzwa, riaditeľ komunikácie Biedronky, uviedol, že spoločnosť aktuálne preskúmava trhy v Slovensku a Rumunsku, aby zistila, kde by mohli svoj obchodný model rozvíjať. Dôvodom záujmu o Slovensko je aj skutočnosť, že ceny potravín sú v Poľsku o 24 percent nižšie ako na Slovensku, čo láka množstvo Slovákov z prihraničných oblastí na nákupy v Poľsku.
Prípadná expanzia poľského obchodného reťazca by mohla priniesť väčšiu konkurenciu na slovenskom trhu a tlačiť ceny potravín nadol, čo by bola dobrá správa pre slovenských spotrebiteľov, uviedol Martin Krajčovič, predseda Slovenskej aliancie moderného obchodu.
Zdroj: spravy.rtvs.sk,news.italianfood.net
Čierna káva Preferujete čiernu kávu, čistú, bez prídavkov? Máte radi veci priamočiare, nemáte trpezlivosť pre…
V zime, keď sa od decembra do marca vlhkosť v domoch kondenzuje, sa mnohí z…
"Vajcia patria dlhé roky k neodmysliteľným a najdôležitejším prvkom našej stravy. Či už varené, vyprážané…
Dňa 26. septembra 1983 sa svet dostal na pokraj atómovej vojny. Zato, že nevypukla, môžeme…
Nič nezahreje srdce viac, ako keď sa stanete hrdým rodičom. Rodičia, ktorí prihlásili svojich štyroch…
Na poslednú chvíľu prišli pražskí policajti k žene, ktorá visela z okna na siedmom poschodí.…