Poľský obchodný reťazec Biedronka, známy svojimi nízkymi cenami, zvažuje expanziu na Slovensko, čo by mohlo priniesť väčšiu konkurenciu a nižšie ceny pre slovenských zákazníkov.
Spoločnosť už teraz láka množstvo Slovákov, ktorí radi nakupujú v jej predajniach v Poľsku, a jej príchod by mohol zvýšiť konkurenciu na slovenskom trhu.
Arkadiusz Mierzwa, riaditeľ komunikácie Biedronky, uviedol, že spoločnosť aktuálne preskúmava trhy v Slovensku a Rumunsku, aby zistila, kde by mohli svoj obchodný model rozvíjať. Dôvodom záujmu o Slovensko je aj skutočnosť, že ceny potravín sú v Poľsku o 24 percent nižšie ako na Slovensku, čo láka množstvo Slovákov z prihraničných oblastí na nákupy v Poľsku.
Prípadná expanzia poľského obchodného reťazca by mohla priniesť väčšiu konkurenciu na slovenskom trhu a tlačiť ceny potravín nadol, čo by bola dobrá správa pre slovenských spotrebiteľov, uviedol Martin Krajčovič, predseda Slovenskej aliancie moderného obchodu.
Zdroj: spravy.rtvs.sk,news.italianfood.net